Termeni și condiții pentru pasageri
Acești termeni și condiții generale stabilesc termenii și condițiile care se aplică și guvernează utilizarea aplicației WhiteCab - tehnologie care conectează pasagerii cu șoferii pentru a-i ajuta să se deplaseze mai eficient prin orașe. Termenul „noi” se referă la WhiteCab App SRL o societate cu răspundere limitată înregistrată în conformitate cu legile Romania, cu codul de înregistrare 30061670, sediul social in Timisoara, Jud. Timis, Str. Neagu Djuvara nr.7
Prin accesarea, navigarea și utilizarea aplicației WhiteCab, luați la cunoștință și sunteți de acord că ați citit, înțeles și sunteți de acord cu termenii de mai jos, care vor include și politica de confidențialitate.
1. Cine suntem?
1.1. WhiteCab oferă un serviciu al societății informaționale prin aplicația WhiteCab care permite medierea cererilor de servicii de transport între pasageri și șoferi, iar de șoferi în baza unui contract (cu dumneavoastră) pentru transportul de pasageri. Șoferii furnizează servicii de transport în mod independent (fie în persoană, fie prin intermediul unei companii/operator de flotă) în calitate de furnizori de servicii economice și profesionale. WhiteCab nu este responsabilă în niciun fel de îndeplinirea contractului încheiat, WhiteCab nu furnizează servicii de transport. Serviciile de transport sunt furnizate pentru pasager (dvs.) de catrFe șofer (fie în persoană, fie prin intermediul unei companii/operator de flotă). Litigiile care decurg din drepturile consumatorului, obligațiile legale sau din legea aplicabilă prestării serviciilor de transport vor fi soluționate între pasageri și șoferi (fie în persoană, fie prin intermediul unei companii/flota partenera).
1.2. Pasagerul (dvs.) încheie un contract cu șoferul pentru furnizarea de servicii de transport prin aplicația WhiteCab. În funcție de opțiunile de plată acceptate pentru locația dată a călătoriei, puteți alege dacă să plătiți șoferului serviciul de transport în numerar sau să utilizați WhiteCab in-App Payment. Taxele vor include taxele aplicabile acolo unde este cerut de lege. Taxele pot include alte taxe aplicabile, taxe și/sau suprataxe, inclusiv o taxă de rezervare. Dacă doriți, puteți alege, de asemenea, să plătiți un bacșiș șoferului direct sau prin utilizarea WhiteCab in-App Payment. Putem limita valoarea maximă a unui bacșiș la discreția noastră.
1.3. În timpul instalării aplicației WhiteCab, numărul de telefon mobil al pasagerului este conectat la contul de utilizator WhiteCab respectiv și adăugat la baza noastră de date. Dacă nu mai folosiți numărul dvs. de telefon mobil, trebuie să ne notificati în termen de 7 zile, astfel încât să putem anonimiza datele contului dvs. Dacă nu ne notificați cu privire la nicio modificare a numărului dvs., operatorul dvs. de telefonie mobilă poate emite același număr de mobil unei persoane noi care atunci când folosește aplicația WhiteCab poate avea acces la datele dvs.
2. Coduri promoționale
2.1. WhiteCab vă poate trimite coduri promoționale pe bază de promoție. Creditul pentru codul promoțional poate fi aplicat pentru plata la finalizarea unei curse sau alte caracteristici sau beneficii legate de serviciu și/sau serviciul unei terțe părți și fac obiectul oricăror condiții suplimentare care sunt stabilite pe baza codului promoțional. Datele de expirare ale codurilor promoționale vor fi reflectate în aplicație după ce ați aplicat codul promoțional în contul dvs.
2.2. Dacă suma călătoriei dumneavoastră depășește creditul rambursabil alocat călătoriei dumneavoastră, soldul va fi dedus automat din metoda de plată a contului dumneavoastră. În mod similar, un credit de cod promoțional se aplică numai pe o călătorie și nu poate fi transferat la următoarea călătorie. Se poate aplica un singur cod promoțional pe călătorie.
2.3. WhiteCab își rezervă dreptul de a anula orice cod promoțional în orice moment, din orice motiv. Aceasta include, dar nu se limitează la, dacă WhiteCab consideră că codurile sunt utilizate într-o manieră ilegală sau frauduloasă, cele emise în mod eronat și cele care au expirat.
3. Plata și modalitatea de plată
3.1. În funcție de opțiunile de plată acceptate pentru locația dată a călătoriei, puteți plăti pentru serviciile de transport cu un card sau numerar. Prin furnizarea serviciului de plată prin aplicația WhiteCab, acesta acționează ca agent comercial pentru furnizorii de servicii de transport. Fiecare șofer a autorizat WhiteCab ca agent comercial al său pentru medierea încheierii de contracte între șofer și pasager, inclusiv puterea de a accepta plăți de la pasageri și de a transmite plățile către șofer. Obligația dumneavoastră față de furnizorul serviciului de transport va fi îndeplinită atunci când este dat ordinul de plată de a transfera fonduri în contul bancar al WhiteCab.
3.2. Plata cu cardul poate eșua din mai multe motive:
- Cardul nu are fonduri suficiente.
- Cardul tău a expirat.
- Tranzacțiile de comerț electronic nu sunt activate pentru cardul tău.
- Ai depășit limita zilnică / lunară pentru achiziții online.
După ce o plată eșuează, suma aferentă rămâne cu minus în contul tău WhiteCab.Atunci când vei genera o nouă cursă, vei fi taxat atât pentru noua comandă, cât și pentru suma restantă din contul tău WhiteCab.
3.3. Puteți alege să plătiți un bacșiș șoferului folosind serviciul de plată prin aplicația WhiteCab. Bacșișul poate fi plătit prin intermediul plății în aplicație prin mijloace autorizate de WhiteCab în acest scop. WhiteCab își rezervă dreptul de a reține Bacsisul, în cazul în care plata Bacșișului este suspectată a fi frauduloasă, ilegală, într-un alt scop decât o gratuită legată de serviciul furnizat sau utilizat în conflict cu Termenii și condițiile WhiteCab.
3.4. Când efectuați plăți prin serviciul de plată prin aplicația WhiteCab, acesta vă primește plățile și trimite banii către șofer. WhiteCab vă poate solicita date suplimentare pentru a verifica metoda de plată.
3.5. Există posibilitatea ca atunci când utilizați sistemul nostru de metodă de plată să apară costuri de plată de la terți.(de exemplu, operatori de telefonie mobilă, comisioane bancare). Whitecab nu este responsabil pentru astfel de costuri și declină orice răspundere în acest sens.
3.6. Suntem responsabili pentru funcționarea serviciului de plată prin aplicația WhiteCab și vă vom oferi suport în rezolvarea problemelor. Soluționarea litigiilor legate de serviciul de plată prin aplicația WhiteCab are loc și prin intermediul nostru. Vom încerca sa răspundem la întrebările trimise prin e-mail sau prin aplicația WhiteCab într-un timp rezonabil.
3.7. Toate călătoriile au un tarif minim pentru serviciul de transport furnizat de către sofer.Tariful minim vă este comunicat prin aplicația WhiteCab în momentul solicitării călătoriei.
3.8. Pentru călătoriile efectuate la orice dată pe care o considerăm deosebit de aglomerată, ne rezervăm dreptul de a percepe pasagerului o suprataxă.
3.9. WhiteCab își rezervă dreptul de a bloca temporar sau definitiv contul dumneavoastră în caz de neplată a serviciilor de transport solicitate și efectuate de șoferi pentru dumneavoastră.
4. Comandarea și anularea unui serviciu de transport
4.1. Dacă comandați un serviciu de transport și șoferul a fost de acord să efectueze comanda, atunci serviciul de transport este considerat a fi comandat.
4.2. Odată ce un șofer confirmă că vă va finaliza călătoria, veți încheia un acord separat cu șoferul pentru asigurarea călătoriei.WhiteCab nu oferă călătorii și nu este parte a acordului dvs. cu șoferul relevant.
4.3. Anularea utilizării unui serviciu de transport comandat este considerată a fi situația în care șoferul a răspuns solicitării dumneavoastră și ulterior respingeți, anulați sau refuzați serviciul de transport. Când o cerere de serviciu de transport este anulată după o anumită perioadă de timp, vi se solicită să plătiți o taxă de anulare.
4.4. Dacă anulați un serviciu de transport în mod frecvent sau în cazuri successive, ne rezervăm dreptul de a vă bloca contul fie temporar, fie permanent. Pasagerii vor primi o rambursare integrală în cazul în care anularea are loc înainte de expedierea șoferului. Rămâne la discreția noastră dacă să emitem o rambursare sau nu.
4.5. Atunci când șoferul anunță pasagerul despre sosirea vehiculului la destinație și pasagerul sau persoanele pentru care a fost comandat transportul nu ajung la vehicul într-un anumit interval de timp specificat în aplicația WhiteCab, cererea va fi considerată anulată. Uneori, șoferul poate decide să anuleze solicitarea dvs., vă rugăm să rețineți că WhiteCab nu este responsabil pentru astfel de situații.
4.6. Odată ce șoferul sosește și vă trimite o notificare că a sosit, aplicația WhiteCab poate începe să perceapa o taxa pe baza unui timp de așteptare, conform tarifelor specificate în aplicația WhiteCab, aceasta reprezentand taxa de astepare.
4.7. În cazul în care ați solicitat servicii de transport folosind aplicația WhiteCab și ați provocat daune vehiculului șoferului sau mobilierului acestuia (printre altele, prin deteriorarea sau pătarea vehiculului sau provocând mirosul vehiculului), șoferul va avea dreptul să vă ceară plata o penalitate de 50 EUR și necesită despăgubiri pentru orice daune care depășesc penalitatea. Dacă nu plătiți penalitatea și/sau nu compensați prejudiciul, WhiteCab poate urmări pretențiile în numele furnizorului serviciului de transport.
5. Licență de utilizare a aplicației WhiteCab
5.1. Atâta timp cât respectați acești Termeni și Condiții Generale, suntem de acord să vă acordăm un drept fără redevență, revocabil, neexclusiv, de a accesa și utiliza aplicația WhiteCab în conformitate cu acești Termeni și Condiții Generale, Notificarea de confidențialitate și termenii aplicabili din magazinul de aplicații. Nu puteți transfera sau acorda sub-licență acest drept de utilizare a aplicației WhiteCab. În cazul în care dreptul dvs. de a utiliza aplicația WhiteCab este anulat, licența neexclusivă corespunzătoare va fi, de asemenea, anulată.
6. Răspundere
6.1. Întrucât aplicația WhiteCab este un serviciu al societății informaționale (un mijloc de comunicare) între pasageri și șoferi, nu putem garanta sau ne asumăm nicio responsabilitate pentru calitatea sau absența defectelor în furnizarea serviciilor de transport. Întrucât utilizarea aplicației WhiteCab pentru solicitarea serviciilor de transport depinde de disponibilitatea șoferilor, WhiteCab nu garantează că veți avea întotdeauna la dispoziție oferte pentru furnizarea serviciilor de transport.
6.2. Aplicația WhiteCab este furnizată „ca atare” și „așa cum este disponibil”. WhiteCab nu reprezintă, nu garantează și nu garantează că accesul la aplicația WhiteCab va fi neîntrerupt sau fără erori. În cazul oricăror defecțiuni ale software-ului, ne vom strădui să le corectăm cât mai curând posibil, dar vă rugăm să rețineți că funcționarea aplicației poate fi restricționată din cauza erorilor tehnice ocazionale și nu putem garanta că aplicația va funcționează în orice moment, de exemplu, o urgență publică poate duce la o întrerupere a serviciului.
6.3. WhiteCab nu îşi asumă responsabilitatea pentru pierderea sau dispariţia lucrurilor personale uitate în orice vehicul din cadrul WhiteCab App, precum şi pentru bunurile de valoare. Vă recomandăm să verificați dacă ați uitat ceva în interiorul vehicului înainte de a-l părăsi.
6.4. În momentul în care folosiți aplicația WhiteCab, intrați într-o relație contractuală directă obligatorie din punct de vedere juridic cu șoferul pentru furnizarea de servicii de transport. Orice probleme sau dispute care pot apărea în legătură cu serviciul de transport furnizat de șoferi urmează să fie rezolvate de către pasageri și șoferi. Date relevante referitoare la șoferi vă vor fi furnizate în aplicația WhiteCab. Plângerile sau reclamațiile cu privire la serviciul de transport trebuie să fie tratate de către șofer. Nu suntem responsabili pentru, și declinăm orice răspundere cu privire la astfel de plângeri, pretenții și răspunderi.
6.5. Dvs. veți avea responsabilitate deplină în cazul în care permiteți altor pasageri să călătorească pe contul dvs de client. (De exemplu, în cazul în care comandați o cursă pentru copilul dvs., sunteți direct responsabil de toate aspectele care cuprind acest transport).
6.6. WhiteCab poate înceta imediat utilizarea aplicației WhiteCab dacă încălcați acești Termeni și Condiții Generale sau considerăm că este necesar pentru a proteja integritatea WhiteCab sau siguranța șoferilor.
- Buna practică a pasagerului
7.1. Deoarece WhiteCab nu este furnizor sau broker al serviciilor de transport, orice probleme legate de defectele sau calitatea serviciilor de transport vor fi rezolvate în conformitate cu regulile și reglementările furnizorului de servicii de transport sau ale autorității publice relevante.
7.2. Solicităm să completați un formular de feedback pe siteul https://whitecab.ro/cod-de-conduita/. Acest lucru ne permite să oferim șoferilor sugestii pentru îmbunătățirea calității serviciilor lor.
7.3. Ne așteptăm să utilizați aplicația WhiteCab cu bună-credință și să fiți respectuos față de șoferii care își oferă serviciile prin aplicația WhiteCab. În cazul în care încălcați acești termeni sau actionați cu rea intenție, WhiteCab își rezervă dreptul de a vă închide contul fără notificare prealabilă.
7.4. Vom depune toate eforturile pentru a ne asigura că numai șoferii, care au integritate și respectă profesia și pasagerii lor, utilizează aplicația WhiteCab. Cu toate acestea, nu suntem în măsură să garantăm că fiecare șofer disponibil prin aplicația WhiteCab îndeplinește în orice moment criteriile menționate mai sus.
- Modificări
8.1 Dacă sunt aduse modificări substanțiale la Termenii și Condițiile Generale, atunci veți fi notificat prin e-mail sau prin notificări ale aplicației WhiteCab. Dacă continuați să utilizați aplicația WhiteCab, se va considera că acceptați modificările.
- Clauze finale
9.1. Termenii vor fi guvernați și interpretați în toate privințele în conformitate cu legile din România. Orice litigiu privind interpretarea sau aplicarea termenilor va fi supus jurisdictiei exclusive a instanțelor române. Nulitatea uneia dintre prevederile sau paragrafele acestora din acești termeni nu va afecta aplicabilitatea celorlalte prevederi sau a altor paragrafe. Într-o astfel de situație, prevederile nule sau alineate ale acestora se înlocuiesc cu prevederi sau alineate noi, al căror conținut, domeniu de aplicare și obiectivul corespund, în măsura posibilului, cu prevederile vechi, nule de drept.